Regulamin

REGULAMIN


1. Ogólne
1.1 Format rozgrywek 3v3.
1.2 Dozwolona mapa: Big.
1.3 Dozwolone piłki: Wszystkie typu normal (Ball 01, Ball 02, Ball 03 itd.).
1.4 Liga przyjmie maksymalną ilość drużyn, która się zapisze.
1.5 Mecze mogą być rozgrywane na kilka sposobów:
1.5.1 Mecz i rewanż na neutralnym hoście.
1.5.2 Pierwszy mecz na hoście drużyny A, drugi mecz na hoście drużyny B.
1.5.3 Za zgodą oby dwóch drużyn można zagrać dwa mecze na hoście drużyny A/B, bądź jeden na hoście neutralnym, a drugi na hoście drużyny A/B.
1.6 Za zwycięstwo drużyna dostaje 3 punkty, za remis 1, za porażkę 0.
1.7 Kolejność, według której ustalamy miejsce w tabeli:
- Ilość punktów
- Bilans bramek
- Mecz bezpośredni
1.8 Cały terminarz rozgrywek jest losowany na początku rozgrywek.
1.9 Długość jednego meczu to 8 minut.
1.10 Czas na rozegranie 1 kolejki: tydzień.
1.11 Kapitanowie umawiają się na mecz we własnym zakresie.
1.12 Gramy od razu 2 mecze (8 minut to jeden osobny mecz, drugie 8 minut także!)
1.13 Każda drużyna ma obowiązek nagrywać replay z meczu i wysyłać go później na e-mail headgoal.liga@gmail.com (wysyłamy oba mecze w załącznikach). Replay jest jedynym dowodem na to, że mecz się odbył, nie będę przyjmował ss statystyk. Jeśli zapomniałeś nagrać meczu od początku to dozwolone jest nagrywanie od połowy (lub innej części meczu) i nagranie kilka sekund nagrania po zakończonym już meczu (wtedy będą na nagraniu wszystkie statystyki).


2. Przebieg spotkań
2.1 Każdy kapitan przed rozpoczęciem meczu powinien mieć funkcję admina na serwerze.
2.2 Jeżeli po rozpoczęciu meczu widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki mecz należy zrestartować.
2.3 Nie można rozpoczynać meczu, jeśli na boisku nie będzie 3 graczy z każdej drużyny.
2.4 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiej drużyny zależy, czy przychylą się do waszej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrażą zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodników w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
2.5 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 8 minut, traktowane jest jako ucieczka. W takim wypadku mecz musi być kontynuowany 3 vs 2. Jeżeli wyjdzie więcej zawodników, wtedy taka drużyna otrzymuje walkowera.
2.6 Możliwa jest oczywiście zgoda drugiej drużyny na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
2.7 Walkower wygląda następująco: anuluje się wszystkie bramki strzelone przez zespół ukarany, drugi zespół zachowuje swoje bramki. Jeśli po tej operacji wynik jest niższy niż 3:0, zostaje zweryfikowany na 3:0, w przeciwnym wypadku jest niezmieniany.
2.8 Jeżeli w meczu weźmie udział gracz nieuprawniony, wtedy drużyna w której taki zawodnik grał, zostanie ukarana walkowerem, a kapitan poniesie konsekwencje.
2.9 W razie dalszych problemów proszę o nie rozgrywanie meczu lub wstrzymanie go, jeżeli się już rozpoczął, i skontaktowanie się z Administracją turnieju.
2.10 W przypadku gdy żaden z administratorów nie będzie dostępny, należy zapisać replay, przesłać go na adres headgoal.liga@gmail.com i poinformować admina. Do końca danego dnia powinna zostać podjęta odpowiednia decyzja.


3. Pauzy oraz inne przerwy
3.1 Pauzę możemy włączyć tylko po strzeleniu bramki przy widniejącym napisie "Red/Blue scores"
3.2 Długość pauzy nie może przekroczyć pięciu minut. Po takim czasie kapitan drużyny przeciwnej ma prawo wznowić grę, nawet jeżeli będzie to oznaczało kontynuację przy stanie 3 vs 2.
3.3 Wszelkie pauzy w losowych momentach będą traktowane jako próby oszustwa i mogą być podstawą do ewentualnego powtórzenia meczu lub walkoweru.
3.4 Zmiany dozwolone są tylko podczas pauzy.
3.5 Gdy któryś z graczy po wznowieniu się nie rusza, wtedy należy ponownie grę zatrzymać i na niego zaczekać. Wszelkie gole strzelone w takiej sytuacji należy oddać.
3.6 Jeżeli w trakcie spotkania kogoś zlaguje lub zacznie prosić o przerwę, wtedy drużyna przeciwna (o ile piłka jest w jej posiadaniu) ma prawo dokończyć swoją akcję i wszelkie gole, które padną w takiej sytuacji, będą golami prawidłowymi.
3.7 Mile jednak widziana gra fair play, czyli zatrzymanie gry, jeżeli zauważymy nieobecnego/zlagowanego gracza.


4. Transfery
4.1 Kapitan każdej z drużyn biorących udział jest zobowiązany podać pełny skład swojego zespołu przed rozpoczęciem pierwszej kolejki turnieju. Skład można modyfikować dowolnie aż do ostatniego dnia przed startem.
4.2 Limit transferów na sezon wynosi 5.
4.3 Jeden gracz może grać tylko w jednym klubie.
4.4 Jeżeli dany gracz nie rozegrał ani sekundy w żadnym z klubów (nawet jeśli był w którymś zgłoszony), wtedy jest on traktowany jako wolny zawodnik.
4.5 Transfery można dodawać tylko w temacie do tego przeznaczonym.
4.6 Jeśli klub chce występować w rozgrywkach jako „drugi skład” innego klubu wtedy musi się dostosowywać do decyzji kapitana „pierwszego składu”. Zgoda kapitana „pierwszego składu” jest wymagana do zgłoszenia takiego ewentualnego „drugiego składu”.
4.8 Jeśli dany gracz będzie grał w lidze pod dwoma nickami zostanie ukarany wyrzuceniem z ligi i kolejnych jej edycji.


5. Pozostałe
5.1 Podczas meczu nie przeszkadzamy zawodnikom drużyny przeciwnej! Używajcie teamchat’a (/t [tekst]).
5.2 Zakaz obrażania drugiej drużyny, głoszenia jakichkolwiek treści rasistowskich, nazistowskich oraz innych, społecznie nieakceptowalnych, pod groźbą kary.
5.3 Obraza administratorów ligi będzie traktowana bardzo surowo.
5.4 W sytuacjach spornych prawo głosu z administratorem ligi mają tylko kapitanowie lub ewentualnie (w przypadku nieobecności kapitana) osoba do tego wyznaczona. Nie mamy ochoty czytać spamu pochodzącego od sześciu osób.
5.5 Najważniejszą osobą w klubie jest kapitan i to on powinien decydować o wszelkich decyzjach (np. czy jego drużyna zgadza się zagrać na danym serwerze).
5.6 Kick/ban admina będzie skutkował karami dla zespołu (w przypadku braku miejsca na serwerze dla trzeciego gracza należy powiadomić o tym znajdującego się tam administratora i powinien on ustąpić mu miejsca).
5.7 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5.8 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie trwania ligi. Będziemy się jednak starali tego unikać.
5.9 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do zarządu.

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości